loading...
.:بسیج مجتمع عالی غرب:.
hamidreza بازدید : 16 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

استراتژی غرب برای انتخابات 92، کشاندن اغتشاشات به پیش از انتخابات است/ انتخابات ناموس نظام است + صوت

 

برنامه گفتگوي ويژه خبري شبکه دو سيما شب گذشته (چهارشنبه) در آستانه يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با حضور جواد لاریجانی به بررسي چرايي مهم بودن انتخابات رياست جمهوري ايران براي دوست و دشمن پرداخت.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، چرایی اهمیت انتخابات ریاست جمهوری آتی در حوزه بین‌الملل شب گذشته در گفتگوی ویژه خبری با حضور محمد‌جواد لاریجانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
محمد جواد لاریجانی در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه که از وی چرایی اهمیت انتخابات در ایران پرسید، گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است زیرا نظام ما برسه رکن اساسی استوار است که حتی با رفراندوم هم قابل تغییر نیست.

hamidreza بازدید : 11 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

رئيس پيشين ائتلاف ملي سوريه در نامه اي به دبيرکل حزب الله لبنان ، از وجود طرح بسيار خطرناکي پرده برداشت که هدف ان شعله ور کردن جنگ مذهبي در جهان اسلام است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري النشره، معاذ الخطيب که اخيرا از رياست ائتلاف ملي سوريه استعفا کرده است با ارسال نامه اي به سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب الله لبنان مدعي شد: فتنه مذهبي که از سوريه آغاز شده و با عبور از لبنان و کشورهاي منطقه گريبانگير ايران و ترکيه نيز خواهد شد.
hamidreza بازدید : 11 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نايب رئيس مجمع نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي گفت: پيش شرط مجمع نمايندگان براي شرکت در انتخابات به اجماع رسيدن اصلاح‌طلبان برسر کانديداي واحد است.

  "علي محمد نمازي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعاليت‌هاي انتخاباتي "مجمع نمايندگان ادوار" اظهار داشت: طي ديداري که در چند ماه گذشته با خاتمي داشتيم، بنا شد تا احزاب اصلاح طلب نظرات خود را در ارتباط با انتخابات سال 92 مطرح کنند و به صورت جمع بندي در اختيار وي قرار دهند. 

 

 

 

hamidreza بازدید : 12 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

 

نخستین ستاره ای بودی که در عرش به خورشید نبوت رسیدی؛ ستاره ای نیلی به رنگ جراحت آسمان و زخم

زمان. ای ام ابیها! ای مهربان ترین مادر، حبیبه ی حق و شفیعه ی حشر! پدر و مادرم فدای پینه ی دست هایت

باد. تو محور آسیای ایثاری و اولین علت خلقت. ای مادر رسالت و همتای ولایت! به روزهایی می اندیشیم که

پس از واقعه ی عظیم غدیر، همراه با حسنین به خانه های اهل مدینه می رفتی و با بیان وحیانی خویش حجت

الهی را بر غافلان، تمام می کردی و بدین سان از آغاز، حمایت از ولایت، سرلوحه ی خصایل آسمانی ات بود.

hamidreza بازدید : 17 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)

اصغر بخشایش اردستانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اخطار ایران به هواپیمای جاسوسی آمریکا در روزهای اخیر اظهار کرد: تکرار برخی حرکت‌ها از سوی کشور آمریکا با وجود شکار و ردیابی متعدد پهپادها و هواپیما‌های جاسوسی آن توسط ایران نشانه هوشیاری دائمی دشمنان برای مقابله با ایران است.

وی افزود: دشمن هیچ‌گاه از فعالیت‌های خود بر علیه ایران ناامید نمی‌شود و با فرستادن هواپیماهای جاسوسی متعدد بر فراز ایران در حال آزمون و خطای مداوم برای سنجش مداوم قدرت رادارهای ایران است.

 وی افزود: دشمن هیچ‌گاه از فعالیت‌های خود بر علیه ایران ناامید نمی‌شود و با فرستادن هواپیماهای جاسوسی متعدد بر فراز ایران در حال آزمون و خطای مداوم برای سنجش مداوم قدرت رادارهای ایران است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این سنجش‌ها دشمن گاه از هواپیماهای خودی نیز استفاده می‌کند تا نقاط کور و رادار گریز ایران را شناسایی کند که تاکنون موفق نبوده است.

وی ادامه داد: دولت آمریکا با این عملکرد، به طور مداوم در حال آزمایش کردن اقتدار نیروی هوایی ایران است، اما تاکنون از هوشیاری و قدرت نظامی و راداری ایران رودست خورده و به اهداف خود دست نیافته است.(فارس)


▐| خبرنگار: میثم مهدوی راد | ▐

 

hamidreza بازدید : 10 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سردار سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی در مراسم یادواره شهید اسماعیل صادقی از فرماندهان سپاه علی بن ابیطالب(ع) و شهدای خیابان‌های فاطمی و شهدا قم که در مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار شد اظهار کرد: عظمت شهر مقدس قم و فداکاری و رشادت‌های فرزندان شجاع این شهر در دوران انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و در دفاع از خاک میهن در مقابل متجاوزان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

hamidreza بازدید : 10 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

 

علی محمد شاعری در گفت‌‌وگو با خبرنگار جامعه فارس،‌ تأمین نشدن منابع مالی را مهمترین چالش مبارزه با ریزگردها عنوان کرد و اظهار داشت:‌ چنانچه طرحی را که سازمان حفاظت محیط زیست تدوین کرده و به مجلس شورای اسلامی ارائه داده است، به تصویب برسد و همچنین منابع مالی آن تأمین شود، می‌توان امیدوار بود که در یک دوره بلند مدت 10ساله پدیده ریزگردها در داخل و خارج از کشور مهار شود.

hamidreza بازدید : 14 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاكید بر رعایت قانون توسط دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی،‌خاطرنشان كرد: حداقل 25 درصد از ظرفیت استخدام نیروی انسانی در هر ارگانی باید به فرزندان شهدا اختصاص داشته باشد.

hamidreza بازدید : 18 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

مدیر اطلاعات ملی آمریكا در گزارشی با اشاره به توانمندی ها و پیشرفت ایران در عرصه‌های فن‌آوری مانند غنی‌سازی اورانیوم و ساخت موشك‌های بالستیك، تصریح كرد كه جامعه اطلاعاتی آمریكا هنوز به این نتیجه نرسیده كه رهبران ایران تصمیم به ساخت سلاح هسته‌ای گرفته‌ باشند.

 
hamidreza بازدید : 11 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

شب عید که از راه می‌رسد، آدم و آدم است که در خیابان‌ها مشاهده می‌کنی آن هم تنها مقابل مغازه‌ها اما برای چه کاری؟ معلوم است برای خرید شب عید، صرف هزینه‌های میلیونی و داستان دوباره اسراف.

hamidreza بازدید : 17 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

سرلشکر "سید حسن فیروز‌آبادی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تحریم‌ها هیچ اثری در روند پیشرفت نیروهای مسلح کشورمان نداشته است، اظهار داشت:  نیروهای مسلح با قدرت، مسیر رشد خود را ادامه می‌دهند و دستاوردهای پرتعداد رونمایی شده امسال بیانگر این حقیقت است.  
 
وی افزود: دستاوردهای متعددی نیز اکنون در حال اتمام است که در اوایل سال آینده در تمامی حوزه‌ها رونمایی خواهد شد.  


"رئیس ستاد کل نیروهای مسلح" تاکید کرد: تحریم برای نیروهای مسلح کشورمان امر جدیدی نیست و آن‌ها همواره با اقتدار تمام، همان‌گونه که طی 30 سال گذشته با وجود تمام تحریم‌ها به موفقیت دست یافته‌اند، باز هم پله‌های موفقیت را با استواری طی کرده و به افتخارات روزافزون دست می‌یابند.
hamidreza بازدید : 14 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

دادستان کل کشور پیش‌بینی کرد که در روزهای اول سال آینده، فتنه جدیدی در راه است که فتنه‌گران آن با چهره‌ای نفاق‌گونه و با شعار برقراری عدالت و مبارزه با فساد وحمایت از پابرهنه‌ها به صحنه خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین غلام‌حسین محسنی‌اژه‌ای صبح روز پنجشنبه در هشتمین گردهمایی دادستان‌های مراکز استان‌های سراسر کشور در شیراز، گفت: فتنه آینده با فتنه‌هایی مانند آن‌چه سال 88 روی‌داد با حتی فتنه‌هایی که طی 34سال پیروزی انقلاب شاهد آن بودیم تفاوت خواهد داشت.

وی با تصریح این‌که «مقابله و مبارزه با نفاق بسیار سخت‌تر از فتنه‌های آشکار است» گفت: ما مثل بعضی‌ها علم غیب نداریم، پیشگویی هم نمی‌کنیم اما مسایل و مواردی مانند انتخابات مختصات خودش را داشته و قابل پیش‌بینی است.

hamidreza بازدید : 11 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)
 
 
 
دادگاهی در ایتالیا سیلویو برلوسکنی نخست وزیر سابق را به اتهام چاپ متن افشاء شده شنود تلفنی پلیس در یکی از روزنامه‌های تحت اختیار وی به یک سال زندان محکوم کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه از رم، صدور این حکم در شرایطی است که دادگاه های ایتالیا قرار است این ماه دو حکم دیگر را درباره برلوسکنی به اتهام فرار مالیاتی و رابطه نامشروع با یک دختر کم سن و سال صادر کنند.

برلوسکنی می تواند تقاضای تجدیدنظر در حکم صادر شده را مطرح کند که بر اساس قوانین ایتالیا باعث تعلیق حکم دادگاه خواهد شد.

بر اساس قوانین حقوقی ایتالیا، افراد بالای هفتاد و پنج سال و نیز افرادی را که دوره محکومیت آنها کمتر از دو سال است نمی توان زندانی کرد. برلوسکنی میلیاردر و غول رسانه ای ایتالیا هفتاد و شش سال دارد.

روزنامه ایل جورناله که تحت اختیار برلوسکنی است در سال 2005 میلادی مطالبی برگرفته از شنود تلفنی پلیس را چاپ کرد که هدف آن بی اعتبار کردن یکی از اعضای ارشد حزب دموکراتیک در آستانه انتخابات سال 2006 میلادی بود. برلوسکنی متهم است که با چاپ این مطالب قوانین مربوط به رازداری را زیرپا گذاشته است.

پائولو برلوسکنی برادر سیلویو که مدیر مسئول این روزنامه است به دو سال و سه ماه زندان متهم شده است.

مطالب افشاء شده که در این روزنامه چاپ شده بود به موضوع تلاش شرکت بیمه یونیپل برای خرید بانک بی اِن اِل مربوط بود.

hamidreza بازدید : 12 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین "حیدرمصلحی" صبح امروز در همایش "روحانيون‌سپاه" اظهار داشت: کشورمان علی‌رغم طراحی‌های سنگین و تحریم‌های شکننده در مقابله با نظام در حرکتی رو به جلو و مسیر تکاملی سیر می‌کند، البته در این میان برخی بی‌تدبیر‌ي‌ها، بداخلاقی‌ها و کج‌سلیقگی‌ها نیز وجود دارد که البته از ابتدای انقلاب بوده و باز هم خواهد بود ولی نكته مهم مسیر کشور است که در یک حرکت رو به جلو قرار دارد.

hamidreza بازدید : 12 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

به پاس قدر‌شناسی از هوگو چاوز رییس جمهور فقید ونزوئلا و به احترام ملت این کشور مصوب شد امروز چهارشنبه شانزدهم اسفند ماه در کشور عزای عمومی اعلام شود.

با تصویب هیات وزیران و به احترام درگذشت رییس جمهور فقید ونزوئلا امروز در کشور عزای عمومی اعلام شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه امروز هیات دولت که به ریاست محمود احمدی‌نژاد تشکیل شد به پاس قدر‌شناسی از هوگو چاوز رییس جمهور فقید ونزوئلا و به احترام ملت این کشور مصوب شد امروز چهارشنبه شانزدهم اسفند ماه در کشور عزای عمومی اعلام شود.

hamidreza بازدید : 13 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

با وجود اینکه مقامات غربی این روزها به طور مکرر از مفید و مثبت بودن مذاکرات ایران و گروه 1+5 سخن می گویند، به نظر می رسد ایالات متحده همچنان به راهبرد دوجهتی فشار و مذاکره خود پایبند است. در این زمینه، جان کری، وزیر خارجه این کشور ادعاهای جدیدی را درباره ایران مطرح کرده است.
 جان کری، وزیر خارجه ایالات متحده با طرح این ادعا که ایران برنامه خود برای دستیابی به سلاح هسته ای را پیش می برد، اظهار داشته این موضوع، تقابل میان غرب و ایران را «محتمل تر می کند».

کری که در مصاحبه با شبکه خبری «ای بی سی نیوز» سخن می گفته، افزوده: «اگر ایران همچنان از حدود مشخص تجاوز کند و با مجموعه ای از پیشنهادهای جدی وارد ماجرا نشده یا آماده حل و فصل واقعی موضوع نباشد، قطعاً خطر افزایش می یابد و تقابل محتمل تر خواهد شد».

البته کری در ادامه تأکید کرده باراک اوباما راه حل دیپلماتیک را ترجیح می دهد و از در نظر گرفتن گزینه اقدام نظامی اجتناب می کند.

hamidreza بازدید : 16 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

«نیکلاس مادورو» معاون رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام کرد «هوگو چاوز» که در چند روز اخیر وضعیت جسمانی وی به دلیل مشکلات تنفسی رو به وخامت گذاشته بود، درگذشته است.بر اساس اعلام رسانه‌های ونزوئلا چاوز 59ساله در ساعت 16:25 روز سه‌شنبه به وقت محلی در بیمارستانی در کاراکاس درگذشته است.همچنین اعلام شد سران ارتش این کشور وفاداری خود به مادورو را اعلام کرده‌اند.به دنبال بدتر شدن وضعیت جسمانی «هوگو چاوز» رئیس‌جمهور ونزوئلا، مقامات ارشد سیاسی و نظامی ونزوئلا سه‌شنبه در کاخ ریاست جمهوری این کشور جلسه تشکیل دادند.در این جلسه که به طور زنده از تلویزیون دولتی ونزوئلا پخش شد نیکلاس مادورو معاون رئیس جمهوری در مقابل کابینه و دیگر اعضای بلندپایه حکومتی درباره شرایط جسمانی چاوز، وضعیت کشورش و توطئه دشمنان سخنرانی کرد.وی تاکید کرد: مبتلا شدن چاوز به بیماری سرطان توطئه دشمن بوده است.

hamidreza بازدید : 21 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجمین روز سفر به استان كرمانشاه ، در جمع پرشور هزاران نفر از استادان، دانشجویان و دانشگاهیان، با بیان مستدل و تشریح دلایل جوانی ذاتی و طراوت همیشگی اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی، انعطاف در مهندسی نظام و  تغییر به‌هنگام در ساز و كارها و سیاست‌های تحقق این آرمان‌ها را از ظرفیت‌های نظام اسلامی برشمردند و با اشاره به مقاصد پشت پرده سناریوی آمریكا از جنجال و تهمت‌های اخیر تروریستی به جمهوری اسلامی، به دشمنان ملت ایران هشدار دادند هر گونه توطئه و حركت مخرب و مزاحم با مقابله قاطع و پشیمان‌كننده جمهوری اسلامی روبرو خواهد شد.

 

باقی در ادامه مطلب ...

درباره ما
Profile Pic
سایت دانشجویان بسیجی مجتمع آموزشی و پژوهشی غرب کرمانشاه.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 859
  • کدهای اختصاصی