زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 12:59 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 9
نویسنده پیام
hamidreza آفلاین



ارسال‌ها : 2
عضویت: 12 /12 /1391
محل زندگی: کرمانشاه
حداد عادل در دانشگاه تهران: وقت رفتن تعدادي از كانديدادها هم خواهد رسيد
حداد عادل در دانشگاه تهران:
وقت رفتن تعدادي از كانديدادها هم خواهد رسيد/ تعدد نامزدهاي انتخاباتي به صلاح نيست
غلامعلي حداد عادل گفت: براي حضور پر قدرت در انتخابات با افزايش و تعدد کانديدها نبايد کاري بکنيم که راي اصول گرايان در اين ميان شکسته شود در اين صورت به حاشيه رانده مي شويم و تجارب دوران قبلي تکرار مي شود
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ غلامعلي حداد عادل در همايش دانشگاهيان ولايتي، طلايه داران حماسه سياسي و اقتصادي که به همت کانون دانشگاهيان در دانشگاه تهران برگزار شد در ارتباط با انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: بايد نوع انتظارمان را از رئيس جمهور تغيير دهيم و معتقديم مديريت‌ها در کشور ما هر چه به سطوح بالاتر مي‌رسد بايد با تکيه بيشتري بر علم عمل کند.

وي افزود: رئيس جمهور آينده بايد با تدبير ،‌تعقل روش مناسب و ايجاد هماهنگي دستگاه‌ها و عناصر مختلف و با يک نگاهي کلان در پيشبرد امور به سمت پيشرفت جامعه حرکت کند.

کانديداي ائتلاف سه گانه در انتخابات رياست جمهوري افزود: دولت بايد به نحوي اداره شود که در مردم اعتمادسازي ايجاد شود و با عقلانيت و خردمندي از سوي روساي جمهور بتوانيم با اتخاذ روش‌هاي درست و مهم به اهداف خود دست پيدا کنيم.

وي بيان داشت: شيوه تصميم‌گيري برخي از مسئولان تاثيرات منفي بر افکار عمومي ايجاد کرده است و بايد با جذب اعتماد مردم نشان عقلاني بودن نظامت بتوانيم تصميم‌گيري هاي درستي اتخاذ کنيم.

وي با بيان اينکه دولت‌ها بايد پرچم‌دار قانون مداري و قانون پذيري باشند، تصريح کرد: اگر قانون بد اجرا کنيم بهتر از بي‌قانوني است چرا که در صورت وجود قوانين بد در جامعه مي‌توان آنها را اصلاح کرد اما بي‌قانوني يک بيماري مهلک است.

کانديداي انتخابات رياست جمهوري با اشاره به تعامل ميان قوا خاطر نشان کرد: يکي از مشکلات کنوني کشور عدم هماهنگي و تعامل صحيح ميان مجلس و دولت است که در طول اين هشت سال اخير نگراني‌هاي زيادي از روابط ميان اين دو قوه در ميان مسئولان نظام و مردم به وجود آمد.

حداد عادل در ادامه افزود: تصميم‌گيري‌هاي شتاب زده و قول و قرارهاي بي‌مورد و اتخاذ تدابير پي در پي از سوي برخي از مسئولان مشکلات زيادي را در جامعه به وجود آورد.

وي بيان داشت: در کشور در مواقع مختلف شاهد نتايج مثبت مديريت و يا شاهد فساد و گرفتاري‌هاي ناشي از عدم تداوم مديريت بوده‌ايم که اصلاح اين موارد از سوي دولت آتي بايد مورد توجه قرار گيرد.

حداد عادل با بيان اينکه احترام به دانش و تخصص از نکات قابل توجه در کشور است، بيان داشت: در بخش اقتصادي بايد با استفاده از نظرات متخصصان و جلب اعتماد مردم احکام علمي مرتبط با اقتصاد را محترم بشماريم.

نماينده مجلس شوراي اسلامي افزود: تغيير سبک زندگي يکي از رهنمودهاي رهبري در چند سال اخير است که حتما بايد از سوي مسئولان براي دست‌يابي به سبک زندگي در شيوه اسلامي مورد توجه قرار گيرد تا بتوانيم از اين طريق به اقتصاد مقاومتي دست يابيم.

کانديداي ائتلاف سه‌گانه در انتخابات رياست جمهوري يکي از دلايل پيروزي انقلاب اسلامي را اين گونه عنوان و تصريح کرد: دايره متعارف غربي در تمامي مسائل از حيف مباني و روش با ما تفاوت‌هايي دارد که در حکومت اسلامي بايد با شيوه‌هاي ديني از دايره تصرف غربي خارج شويم.

وي در ادامه افزود: اتخاذ تدابير براي خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمن به صورت جهاد گونه و با استفاده از افراد دلسوز نظام از جمله مسائلي است که حتما بايد از سوي دولت آتي مورد توجه قرار گيرد.

وي استفاده از افراد با تجربه در امور اجرايي کشور را يکي از الزامات دولت آتي دانست و افزود: جوانان سرمايه کشور به حساب مي‌آيند اما نبايد در سپردن کارهاي مختلف و اساسي در جامعه به دست جوانان بي‌تجربه افراط کرد.

حداد عادل بيان داشت: کشور را نبايد بر اساس تظاد بر جامعه اداره کرد و بايد بتوانيم توطئه‌هاي دشمن را مبني بر اسلام هراسي و ايران‌هراسي خنثي سازيم .

وي افزود: مشورت‌خواهي و مشورت پذيري اقدامي است که بايد از سوي دولت آتي مورد توجه قرار گيرد و نبايد کاري کنيم که اين تصور به وجود آيد که يک نفر براي همه کشور ديدگاه نهايي را دارد.

نماينده تهران در مجلس افزود: مخالفان هم ممکن است که حرف‌هاي به درد بخوري نداشته باشند اما بايد از آنها هم براي پيشبرد امور استفاده کرد .

وي در ارتباط با تاکيد حضور کانديدها در انتخاب رياست جمهوري سال جاري گفت: با اکثر نامزدها براي حضور در اين عرصه مخالفم و بايد بدانيم که نبايد با کارهاي خود راي اصولگرايان تقسيم و بگذريم و از اين طريق به حاشيه رانده مي‌شويم و تجارب دوران قبلي تکرار خواهد شد.

عضو ائتلاف پيشرفت در ارتباط با تعدد کانديداي انتخابات رياست جمهور بيان داشت: تا زمان برگزاري انتخابات فرصت زيادي باقي مانده بهتر است که فعلا عجله نکنيم و اکنون فصل آمدن است و فصل رفتن هم خواهد رسيد.

حداد عادل در ارتباط با جايگاه زنان در جامعه گفت: قطعا اگر زني را وارد کابينه کنم بي‌جهت او را عوض نخواهم کرد و هميشه به نقش زنان در جامعه و پيروزي و اداره انقلاب اعتقاد داشتم و افزود بايد با واقع بيني و بدون سر دادن شعار از سرمايه بانوان کشور براي اداره جامعه استفاده کنيم.

وي در ارتباط با فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها تصريح کرد: اگر فاز اول را درست اجرا کنيم نياز به اجراي فاز دوم نداريم چرا که در صورت اجراي فاز دوم مشکلاتي در زمينه تورم ،‌توليد و ديگر مسائل معيشتي مردم به وجود مي‌آيد.

حدادعادل افزود: ارتباط با برنامه هايم براي حل بحران ارزي کشور بايد بگويم فعلا به هيچ کس در اين زمينه هيچ جوابي نمي دهم چنين برنامه هايي بايد از دل يک مجمع متخصص و کارشناس بيرون آيد

وي در ارتباط با عضويت ائتلاف سه‌گانه و عدم فکري وي با قاليبافت خاطر نشان کرد: در اين که ما سه نفر مثل هم نيستيم شک نکنيد اما اگر هر سه نفر تصميم داشتيم کانديدا شويم مسلما آراي مردم تقسيم خواهد شد و بهتر است که با تجميع ميان خود يک نفر را به عنوان کانديداي نهايي معرفي کنيم و بايد بگويم با آقاي قاليبافت هيچ اختلافي مبنايي ندارم.

اين نماينده مجلس افزود: اطاعت از فرامين رهبري بسيار مهم تر از وجود اختلافات فرضي اين کشور است اين کشور احتياج به دولتي دارد که بر اساس تدابير رهبري بتواند در کشور امور را به بهترين شکل اجرا کند .

حداد عادل در ارتباط با وحدت ميان قوا خاطر نشان کرد: در ايجاد اختلاس و دعوا از سوي بسياري از افراد در کشور فوق تخصص را داريم ما با ايجاد ائتلاف سه گانه به مردم نشان داديم که وحدت مردم امکان پذير است.

انتهاي پيام/

پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 - 16:12
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | حداد عادل در دانشگاه تهران: وقت رفتن تعدادي از كانديدادها هم خواهد رسيد | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS